Posts

Showing posts from January, 2012

Al Kesah . . .

KENAPA NURSERI BUKAN NURSERY??
Perkataan nursery tu dah biasa,lagipun nampak formal sangat..But , nurseri tu  sweet kan..mcm tuan dia hehe..lagi pun anak2 maqnie tiga2 sweet2 belaka..Awek baru nak up…so..idea lak dtg…boh lah nama  maqnie nurseri…Hurm..kalau bukan maq yang puji..sapa lagikan..hehe..jom masuk bakul…

NAK TAU KE? Aktiviti pernurserian maq ni berlangsung hampir 16 tahun.ketika tu anak maq yang no 2 baru berumur 1 tahun..boring siot duduk rumah tanpa aktibiti..asik2 lepak dapur,settle kain baju,jaga anak2..join ahli mesyuarat tingkap lagi..…haaahaaa…chop2…tu memang perlu,bukan apa..ambil berat hal ehwal masyarakat… ahahah~

NAK TAU TAK LAGI? kalau ada aktiviti nursery memang lah letih,tapi   berbaloi2….paling tidak…dapatlah meringan kan beban suami……sape tak sayang laki cik peah  oi!!!Merajuk2 pun tetap sayang…!!

NAK TAU LAGI  EAH?? Bermula seawal 7.00am..aktiviti berakhir 7.00pm kadang-kadang pulang sampai lewat malam,dan datang lebih awal pon ada.. no komens~Memang letih …

Entry Sulung

asalamualaikum...

maqnie nak bagi taw..ni post maqnie yg sulung...
meminati blogging selepas tengok anak2 dara maqnie enjoy jek layan blog ni
hehe..jeles la tu
tak la jeles tapi.. dgn cara ni kita dapat kongsi2  idea kita dgn org lain ,kongsi maklumat, kongsi idea...kongsi resipi.... but...tak mau la kongsi suami....
hehehe...tak rela you! sebagai seorang pengasuh  yg bergiat hampir selama 16 tahun... banyak juga pengalaman maqnie ..
nanti maqnie kongsi kan kt sini ye..
tunggu tau...utk permulaan biarlah kita kenal2 dulu....
nampaknya itu saje utk kali ni..berkenal2an la kita yek.... tunggu tau post terkini maqnie...surprise le plak kan....hehehe.
nak beri ucapan boleh tak?
utk semua blogger....selamat malam jumaat heheheh....