20.1.12

Al Kesah . . .

KENAPA NURSERI BUKAN NURSERY??
Perkataan nursery tu dah biasa,lagipun nampak formal sangat..But , nurseri tu  sweet kan..mcm tuan dia hehe..lagi pun anak2 maqnie tiga2 sweet2 belaka..Awek baru nak up…so..idea lak dtg…boh lah nama  maqnie nurseri…Hurm..kalau bukan maq yang puji..sapa lagikan..hehe..jom masuk bakul…


NAK TAU KE?
Aktiviti pernurserian maq ni berlangsung hampir 16 tahun.ketika tu anak maq yang no 2 baru berumur 1 tahun..boring siot duduk rumah tanpa aktibiti..asik2 lepak dapur,settle kain baju,jaga anak2..join ahli mesyuarat tingkap lagi..…haaahaaa…chop2…tu memang perlu,bukan apa..ambil berat hal ehwal masyarakat…
ahahah~

NAK TAU TAK LAGI?
kalau ada aktiviti nursery memang lah letih,tapi   berbaloi2….paling tidak…dapatlah meringan kan beban suami……sape tak sayang laki cik peah  oi!!!Merajuk2 pun tetap sayang…!!


NAK TAU LAGI  EAH??
Bermula seawal 7.00am..aktiviti berakhir 7.00pm kadang-kadang pulang sampai lewat malam,dan datang lebih awal pon ada.. no komens~Memang letih melayan baby ni tapi bila mereka dah mula pandai bercakap..dan dapat ber komunikasi dengan orang lain…tu yang paling seronok . Rasa puas, lagi2 kalau dapat baby  yg petah dan bijak…Maq jaga diaorang dari telapak kaki sebesar 2 jari ( berusia 2 bulan ).. sampailah mereka besar dan boleh menyanyi lagu cinta muka buku lagi tuuu…..sapa tak bangge?? Hahaha


NI LAH HARAPAN MAQNIE
maq selalu berdoa …agar semua anak2 yang maq didik bakal menjadi insan yang berjaya didalam kehidupan mereka sama ada dunia  atau akhirat kelak…insyaALLAH….



2 comments:

❤farahin,izzati❤ said...

insyahallah, i<3 u mom :p

maqnie nurseri said...
This comment has been removed by the author.