kekasihAWAL & AKHIR

Keringat mereka yang mengalir semasa membesarkan aku tak pernah aku lupa.
Kehadiran aku atas dasar kasih sayang mereka adalah anugerah ILAHI.
thank you ALLAH 
kerana aku menjadi manusia yang sempurna dengan belaian kasih sayang mereka,
kini aku telah dewasa, dan menjalani liku-liku bersama keluarga aku sendiri.
pahit manis semasa hidup sebumbung dengan mereka tak pernah aku lupa sampai kiamat
segalanya bermula disana!
si isteri mendidik aku dengan tegas
si suami sabar menjaga aku sehingga aku remaja
cuma..maafkan aku kerana tidak menjadi insan kebanggan kalian
semua tu silap aku dulu
terlalu leka pada  zaman remajaku
maaf sekali lagi kerana membuat kalian kecewa untuk melihat aku menjadi insan yang berjaya..


eh? siapa mereka yang aku sebut-sebutkan tu?
tak lain tak bukan..








tengok la sape ni...
ENCIK ROKANI MUNADI DAN PUAN JAMILAH ISMAIL
KEDUA ORANG TUA MAQNIE YANG TERSAYANG
TENGOK TU..POSING BAIK PUNYA...MANJE LAGI TU...HEHEHE
SAYANG KAT MAK DAN ABAH SELAMA2NYA..MUAH... UTK KALIAN
LOVE U~

Comments