AYAT PELEMBUT HATI

assalamualaikum
melembut kan hati yang keras dan degil memang sukar.
kadang-kadang macam nak terkeluar air mata darah rasanya,
tapi perangai tu tetap ada...
kat mana silapnya.
penyesalan bukan penamat,tetapi usaha menghindarkan tu yang perlu diteruskan..
ye tak?

Dalam blogwalking maqnie hari ni.
Allah telah menemukan maq dengan satu blog yang akan memberi ilmu untuk maqnie dan semua.
tak salah kiranya kita panjang-panjang kan ilmu yang terdapat diblog beliau .
ini juga untuk manafaat semua. ..insyaALLAH..
semuga anda semua dapat menjadikan blog ini sebagai informasi  dalam kehidupan seharian.
okeyh?
insyaALLAH...jika diizinkan...


sila klik DISINI dan selamat berilmu dan beramal la ya..

***
sesungguhnya yang buruk datangnya dari kita,
dan yang baik itu datang dari ALLAH hanya untuk kita..
wasalam...
dah senyum belum ni
:)

Comments

rAIHan said…
thanx sudi share..=)
maqnie nurseri said…
sharing is caring..
tengs raihan
:)