HAIWAN KE TUMBUHAN ?



hello semua..
tengok pada gambar-gambar tu!
menarik bukan?
sayuran yang digubah menjadi berbagai rupa dan bentuk.
manusia ni memang kreatif..
dari sayur yang biasa-biasa saja
kini terhasil berbagai bentuk haiwan yang sungguh menarik..
tahniah!!
tapikan....
macam tak selera pulak nak makan sayur ni hehehehe...
bytheway...
maqnie suka yang bentuk mieow tu hehehe ' kucing strawberry...'
cutenya ia...

Comments

Nurulee said…
Creative betul =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/08/firecrackers-consumer-be-consider-please.html
Nick Nashram said…
nak makan pun tak sampai hati..simpan dalam peti je la..huhu
maqnie nurseri said…
farahin : sometime hehehe
tengs lepasni jgn tak mkn sayur pulak ye
maqnie nurseri said…
nurulee : manusia mmg diber akal yg sgt kreatif,sbb tu perangai manusia berbagai-bagai hehehe
maqnie nurseri said…
nick nashram : ala..makan je lah nanti esok kan boleh buat lagi hehehe

Popular posts from this blog

Kad kena telan mesin Atm

Susu sejat ganti santan kelapa

Bapa tiri dan anak perempuan tiri