HAIWAN KE TUMBUHAN ?



hello semua..
tengok pada gambar-gambar tu!
menarik bukan?
sayuran yang digubah menjadi berbagai rupa dan bentuk.
manusia ni memang kreatif..
dari sayur yang biasa-biasa saja
kini terhasil berbagai bentuk haiwan yang sungguh menarik..
tahniah!!
tapikan....
macam tak selera pulak nak makan sayur ni hehehehe...
bytheway...
maqnie suka yang bentuk mieow tu hehehe ' kucing strawberry...'
cutenya ia...

Comments

Nurulee said…
Creative betul =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/08/firecrackers-consumer-be-consider-please.html
Nick Nashram said…
nak makan pun tak sampai hati..simpan dalam peti je la..huhu
maqnie nurseri said…
farahin : sometime hehehe
tengs lepasni jgn tak mkn sayur pulak ye
maqnie nurseri said…
nurulee : manusia mmg diber akal yg sgt kreatif,sbb tu perangai manusia berbagai-bagai hehehe
maqnie nurseri said…
nick nashram : ala..makan je lah nanti esok kan boleh buat lagi hehehe