1.8.12

HAIWAN KE TUMBUHAN ?



hello semua..
tengok pada gambar-gambar tu!
menarik bukan?
sayuran yang digubah menjadi berbagai rupa dan bentuk.
manusia ni memang kreatif..
dari sayur yang biasa-biasa saja
kini terhasil berbagai bentuk haiwan yang sungguh menarik..
tahniah!!
tapikan....
macam tak selera pulak nak makan sayur ni hehehehe...
bytheway...
maqnie suka yang bentuk mieow tu hehehe ' kucing strawberry...'
cutenya ia...

6 comments:

❤farahin izzati❤ said...

awesome !!!

Nurulee said...

Creative betul =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/08/firecrackers-consumer-be-consider-please.html

Nick Nashram said...

nak makan pun tak sampai hati..simpan dalam peti je la..huhu

maqnie nurseri said...

farahin : sometime hehehe
tengs lepasni jgn tak mkn sayur pulak ye

maqnie nurseri said...

nurulee : manusia mmg diber akal yg sgt kreatif,sbb tu perangai manusia berbagai-bagai hehehe

maqnie nurseri said...

nick nashram : ala..makan je lah nanti esok kan boleh buat lagi hehehe