KREATIF

hai..
banyak benda pelik yg kadang-kadang tak masuk akal kat dunia ni.
kalau kamu semua rasa kreatif antara manusia dengan tumbuhan akan melahirkan kelainan,
mari kita lihat gambar yg dibawah ni..
menarik...
sangat kreatif !
agak - agak berapa tahunkah perlu untuk menghasilkannya.
mungkin tuan motor dan basikal tu pun dah meninggal dunia hehehe
kesiankan dia tak dapat melihat sendiri bertapa hebatnya pokok itu
dan betapa bertuahnya motor dan basikalnya hehehehe





Comments

Nurulee said…
Whoa, unbelievable. hehe =D
maqnie nurseri said…
yes...
sgt kreatif kan manusia ni hehe

Popular posts from this blog

Kisah barang kemas

Cara geledah blog maq

Kau lah bidadari ,kau lah srikandi