29.10.12

try my best with my touch

Assalamualaikum  ish..berabuk dah blog ni jap nak mop jap ye hehehe...
mood berblog mai dah ni...bukan malas nak update blog tapi kerana urusan keluarga yg berbagai-bagai tu yg tidak berkesempatan utk mem'posting' hee....

minggu ni adalah minggu yg agak sibuk bagi saya. bermula dari sambutan hari raya qurban di kampung..sehinggalah ke aktibiti mengubah hantaran..kenapa..tak percaya ke saya boleh mengubah hantaran ...haha..bukan pro sangat pun tapi boleh laaa... .eheheh..

pada 10. 11. 12
tarikh special tu.. tarikh tu anak saudara saya  -belah suami - akan melangsungkan pertunangan. so ibu dia telah mengamanahkan saya untuk mengubah beberapa barangan untuk dihantar ke pihak sebelah.. mula- mula tu kosong gak minda ni.maklum dah lama tak aktif dalam aktibiti ni..kira-kira 6 tahun dah tak mengubah.. tapi lepas bukak lipat..lipat bukak sampai naik hancur kain-kain tu...akhirnya terhasil lah beberapa bentuk yg tah..nak kata ok ke tak ni hehehe

nak tengok tak?
ni baru beberapa sahaja yg telah siap dihasilkan
kalau tak cantik komen la..
kalau cantik pun komen la jugak ok..
barulah friend kan... hehehe
sebenarnya anak-anak adalah juri saya yg pertama beri komen kat rumah ni.
dan sebenarnya diaorang lah yg bagi saya semangat hehe..maq sayang semua...!!!













 

amacam? boleh bukak butik mengubah tak? hehehehe...sebenarnya saya memang minat aktibiti ni dari sekolah menengah lagi.tapi selalunya saya mengubah untuk  ahli keluarga je. sebab bukan kreatif sangat pun ngelehhhh...hahaha..tapi tu lah saya katakan tadi ..... boleh laa ...  ;)


okeyh...tu je untuk kali ni..
untuk gadis-gadis yg berminat tu..belajar lah benda-benda sebegini..bukan untuk bisnes pun..maybe untuk keperluan sendiri..apa salahnya kan...good luck..
ahak!!

No comments: