dia datang lagi

assalamualaikum
kalau dilangit  musim hujan
disekolah pulak musim exam..tetapi di kebun pulak dah musim durian
tak beli orang sedekah , takde orang sedekah orang belikan pulak..
hahahah sama je ek...

bila tiba musim durian banyak lah yg kondem..
musim demam, selsema, batuk dan bagai-bagai musim pun datang
aku dan family belum ada beli lagi tapi orang bagi tu ada lah..alhamdulillah
maklom la pokok durian aku belum besar lagi di belakang rumah tu hehe
agak-agak nanti umur berapa lah dia baru berbuah kan hurm kesian kan..
so sekarang ni kalau nak makan kena lah keluar kan modal la sikit....
ala..kira sedekah sudah la...hehehe... sedekah tu amal jariah ye makcik2.. ek? heee
korang nak tengok macamane peminat durian melayan perasaan mereka tak??
meh aku tunjuk kejap...buat layan mata je ni hee...








laaaa... pon ada ke??  hehe

gambar-gambar ni kenangan masa makan durian musim lepas. ada dalam lippy ni so aku jadikan la bahan untuk post harini... melayan anak-anak ni ada kala seronok..ada kala makan jiwa hahaha....

Comments