kejujuran yg perit

Assalamualaikum semua..
selamat menjalani kewajipan sebagai mahluk Tuhan ..
bangun pagi mata dah pedih pedih hehehe
malam tadi susah nak tidur
entah la kenapa..
banyak sangat kot yg bermain diminda ni...
Allah je yg tahu...
harini jiwa saya dah makin tenang
segala kemelut jiwa makin pulih
kesilapan yg terjadi kini sudah dimaafkan
kekusutan makin terlerai
hanya hati yg mampu menjawap..
naluri menjerit merintih
demi sebuah kejujuran kena jugak terima kenyataan ini..
biarlah..janji saya dah berterus terang
dan dia sudah pun memaafkan saya...
terima kasih sangat-sangat..sesungguhnya saya mahluk Tuhan yg tidak sempurna
tapi saya jugak ada hati dan perasaan yg harus di hurmati
...terima lah saya seadanya...


Comments

Popular posts from this blog

Kisah barang kemas

Cara geledah blog maq

Kau lah bidadari ,kau lah srikandi