dia buat kejutan lagi

salam..
senyum lah sepuasnya
kerana dengan senyuman terjalinlah ikatan... hehe
hmm....sejuk...
seminggu hujan ni menyebabkan aku terasa yg aku kini berada di Jepun pulak
hehehe sesekali berangan, apa salahnya kan.
sujuk ya... sangat sangat sujuk..huhu sejuk laaa...
sujuk tu pekataan anak asuhan aku yg manja-manja ni
mmuah!!
semalam hujan turun lebat
masa tu aku masih lagi sibuk melayan karenah anak-anak asuhan
sambil minum dipetang yg sangat mendinginkan itu
tiba-tiba anak aku yg berusia 10 tahun tu bagi aku sekeping nota
pada mulanya aku terkejut jugak
maklum lah tetiba je kan..
aku tanya ape ni?
dia senyum .. bukak laa...
dengan muka serius aku pun buka nota kecil tu
bhahahaha
terus aku tergelak besar
dia senyum je
heee...
aku ucap thanks...
dia senyum lagi sambi berkata ..welcome...
korang nak tau ke ape benda yg didalam nota tu
hahaha
firstime aku dapat nota sebegitu seumur hidup
maybe ni pertama kali orang dalam dunia ni buat kot
belom ada orang lain yg buat kat dunia ni
ahahah
ok la kalau korang nak tau
kat bawah ni pic nota tu
hikhikhik


bahan bukti yg dihantar
sewaktu masing-masing sedang layan mood hujan
hehe

hanya nota kecil yg buat aku gelak guling-guling
bhahaha

orang yg bertanggung jawap atas kejadian
huhu

mangsa keadaan... heee

see... korang pernah ke dapat nota macam aku dapat ni
hehehe tak pernah kan
ahha!! aku dah ada...
pape pon thanks so much to my lovely daughter
yg sangat kreatif untuk menghasilkan nota ucap selamat untuk maq..
ye..selamat hari hujan... sayang
hehehehe

Comments

HAHA, i pon dapat jugak okey !!
maqnie nurseri said…
hehehe ye ke ..ingat i sorg jek :p
btw..slmt hri hujan lah ye hehehe