kenapa rasa macamni...

ahad...
seawal jam 9 pagi aku dah keluar ke bandar batu pahat bersama suami dan anak-anak
waktu nak keluar rumah,tiba-tiba nset aku berbunyi
menandakan sms masuk satu! haha
bila di buka...
sebak terasa...apatak nya ibu saudara aku ** mak anjang
menghantar sms yg berbunyi..

....salam....apa khabar anakndaku sayang... :"(

yg buat aku sebak tu icon yg dia bagi tu ialah icon sedih..
ye tiba-tiba rindu aku kat mak anjang terus datang,...
dia kata lama tak dengar khabar aku
dia tanya pasal anak -anak yg sedang ambil periksa
dia tanya pasal perasaan aku ketika anak-anak sedang periksa
aduh... sayang jugak dia kat aku
kenapa boleh aku tak amek sikit masa untuk bertanya khabar dia??
sibok sangat ke aku ni???
ye ALLAH..ampun kan aku
mak anjang ku sayang... maafkan anni ye
urusan seharian menyebabkan anni lupa pada yg jauh disana
rupanya masih ada insan yg  merindu kat anni...
sayang kat anni...maaf sangat sangat...
masa tu dada aku makin keras..
sebak bergetar di jantung
air mata laju dipipi...
penyesalan berkunjung di benak hati dan minda....
bersalah  pada semua....aaah...
kemudian rasa rindu bertambah-tambah rindu pulak pada semua..
pada mak ..abah...adik-adik...fatimah club...
bila kita akan berjumpa lagi :/



dan tiba-tiba aku rasa..
rumah aku ini jadi kosong....
hurm...




Comments