9.11.12

Sama tapi berbeza

assalamualaikum
anak adalah amanah
setiap anak yg dianugerahkan oleh Allah
ada kelebihan masing-masing
mungkin kita tak dapat mengetahuinya sekarang
sebab mereka sedia ada didepan mata
namun apabila tiba satu saat yg perit
barulah kita mengerti
bahawa anak itu adalah anugerah yg tak ternilai oleh sesiapa pun...
harini aku nak share gambar anak aku yg berusia 10 tahun ni
manjanya
senyumannya
telatahnya yg becok
dan sikapnya yg lebih matang dari usianya
adakala buat kami sekeluarga terhibur
dan tak kurang juga makan hati hehehe...
~ adibah aida ~




































katanya dah besar nak jadi ahli sains
nak cipta 1 jenis kenderaan yg mampu digunakan di tiga permukaan
sebuah kereta yg mampu
terbang diudara
belayar dilautan
dan pecut dijalan raya
amboi... hebat sungguh impian dia
dan yg buat aku terharu tu
orang yg pertama yg akan dijual kenderaan itu
ialah aku - mama dia sendiri -
habis lew aku dibuat bahan ujikaji :p
hahahaha...



P/s korang lihat lah gambar dia - org nya yg sama tapi wajahnya yg agak berbeza...dan kalau korang perasan, dia suka make up!! hehehe..

No comments: