selamat hari lahir girl


assalamualaikum...
esok 18 november
esok my second daughter ety izzaty punya birthday
esok umur dia genap 17 tahun
esok jugak maq kena belanja dia makan ke?
hehehe tengok la macamane nanti kan
sebab kalau my mr castelo  tak mau keluar
mana mungkin  nak bawa dia keluar...
dia makin besar sekarang...
dah pandai mencari kehidupan dia sendiri..kot..
hahaha berangan jek..ubun-ubun lembut lagi jangan nak mimpi la.
maq ni mama dia
maq kawan dia
kadang-kadang musuh dia jugak hehe
tapi semua tu demi keselamatan dia
demi kasih sayang maq untuk dia..adik dan kakaknya....
tapi sudah dikatakan remaja
semua yg dilakukannya  dianggap betul
kami mak bapak mereka ni semua nya kurang betul...
maq tau lah sebab maq pun pernah muda dulu-dulu...
memang sukar nak mendidik anak gadis
memang sukar jadi seorang ibu
memang sukar jadi seorang perempuan yg sempurna
tapi amat tak sukar jika kita buat semua tu jika kita iklas
ins sha ALLAH....
andai esok maq tak dapat belanja dia makan or belikan kad..
ni je yg mampu maq beri kat dia...harap dia sudi terima
download jek ni huhuhu...bajet tuu....







 

 




dari tak ada download pon download lah...kan3x  hehehe
oklah untuk birthday girl esok...
ety izzaty...
selamat ulang tahun
semuga panjang umur
dipermudahkan semua urusan
dan maju jaya dalam hidup dunia dan hidup di akhirat..
sesungguhnya maq mau yg terbaik hanya kekal milik anak-anak maq... ins sha Allah ....


Comments