tak perlu begitu bagus

assalamualaikum
suasana harini sangat tenang
mungkin setenang hati aku ni
walaupun demam belum pulih 100%
dan batuk masih mengiringi suasana
namun aku memang terasa damai...Alhamdulillah

semalam ..
aku dah puas menjelajah satu pelusuk daerah Kluang..
ber'konvoi' dengan family untuk menguruskan acara meminang dan bertunang buat anak saudara aku yg ensem tu huhu
bersama asben dan sikecil memang serius seronok gile!!
hehehe paling seronok ialah ketika terlepas dari kumpulan'konvoi'
walaupun pada luaran nampak agak serabut sikit tapi enjoy hahaha
cuma kesian kat abg yunn demam ke dia harini?
sebab semalam dia asik berhujan jek..hehe
aku sempat jugak rakam saat manis semalam..
jum kita cuci mata ...

posing dalam kereta walaupun muka dah mula tention

my super castelo ~ mr man
dia yg bikin aku serabut semalam
weeekkk hahaha

kedai putu bambu yg special !
mahal pun tak pe la bang...
sedapkan aida? huhu

wakil dari pihak lelaki
muka masing-masing macam letih jek
hehehe

hantaran dari pihak perempuan
purple mood



kilang tisu yg selalu member aku  bekalkan tisu tu
hehehe jauh tu yunk.....

asap dari kilang proses kelapa sawet
yang buat aida sedikit jakun
hahaha

girls berdua ni tak ikut
sebab bawah umur hehehe
bytheway
semuanya berjalan dengan lancar
terima kasih kat paman adi
yg telah berjaya menjadi wakil pihak lelaki
esok kalau anak akak nak tunang akak panggil lu la beb!
ehehehe  tempah dulu ;)
apa yg aku dapat kupaskan atas kejadian semalam
buat aku dan semua
kita insan ni biasa..
tak perlulah menjadi begitu bagus..
yg sedang-sedang sudah la kan3x hehehehe...
abang yunn cepat cari duit hantaran tu...
masa tak lama 8k dalam setahun lebih je
adeh... cayokk2x



Comments

sayangnya saya tak dapat ikot :'(

Popular posts from this blog

Kisah barang kemas

Cara geledah blog maq

Kau lah bidadari ,kau lah srikandi