kewajipan dan hari minggu

sunday is coming
lah speaking london pulak tu hehe
hari minggu macam ni aktiviti serupa berlangsung
asben nak makan nasi lemak
so layan kan je la ,sambal sotong semestinya
siap breakfast teringat baju mak yang disuruh jahitkan
uhh..start pegang gunting pulaknya
eh..persiapan hari raya anda semua macamane?
lagi lebih kurang tak sampai 3 bulan ramadhan akan datang kan..
bila siap memotong,asben ajak pula pergi balik kampung nya di Parit Yusuf
ok sayang,lepas zuhur kita gerak ye..
emmm.. itu lah aktiviti separuh hari maqnie di hari minggu ni
esok seperti biasa ,aktivit serupa lah..
melayan anak-anak asuhan yang macam-macam perangai tu hehe
apa pun kehidupan mesti diteruskan
aktiviti yang serupa adalah rutin dalam hidup
mohon Allah berikan kesihatan yang sempurna buat maq
dan maq dapat menunaikan semua tanggung jawap ni dengan sempurna...aamin....

Comments