KILAUAN DAPUR

Assalammualaikum semua
sekarang ni kalau kita lihat di astro prima
Program realiti kilauan Emas telah  pun berlangsung
emmm... peserta pun dah dipilih
amboi..meriah gitu peserta kali ni
rasanya ramai suami yang kena jaga anak-anak dirumah sekarang ni
bila isteri mereka dah mula bernyanyi
maq nie tak nak komen lebih la
sebab semua ni ada  positif dan negetif  jugak..
ahh ..semua aktiviti ada pro dan kontra nya kan
so kenapa nak pertikaikannya lagi ..tak gitu?
pokok pangkalnya terserah pada tuan punya badan
bagaimana nak menonjolkan bakat masing-masing..
sebenarnya ramai orang muda yang tak selesa dengan program ini
maklom lah kan orang tua-tua menyanyi mana ada feel, ye tak?
wajah pun dah longgar semacam
gigi pun dah tak penuh
badan pun dah tak slim
tapi kalau dengar suara mereka...memang hebat !!
orang muda pun kalah rasanya hehehe ..terbaik lah ~
kalau ada yang nak komplen pasal  usia , mereka tu silap..
cuba kita bayangkan artis yang muda-muda yg ada sekarang ni,
kita bayangkan mereka 20 tahun akan datang..
alaa..serupa jugak dengan otai-otai ni semua
tua,tak slim,gigi tak penuh,nafas dah pendek hehehe...
so..jangan lah dok fikir pasal orang dapur
yg semestinya asik-asik kena duduk dapur 24jam sepanjang hayatnya
atleast kasi lah chance mereka beraksi di depan penuntun kan.
dan peserta kali ni semuanya hebat-hebat belaka.
maqnie? ...alaaa..bakat maqnie hanya berkilau didapur
nak menyanyi pun kat dapur
huhu .ape nak buat kan..dah kata pun orang dapur
redho je lah...:)



Comments

Popular posts from this blog

Kisah barang kemas

Cara geledah blog maq

Kau lah bidadari ,kau lah srikandi