25.9.13

wechat . . dulu dan sekarang

assalammualaikum
sekarang ni berbagai gadget dipasaran yg mampu dimiliki oleh semua golongan dan termasuk juga perbagai laman sosial yg terkini di maya ini. diantaranya wechat yg menjadi kegilaan para remaja terutamanya .

dirumah maqnie ini wechat di minati oleh anak maq yg nombor 3 iaitu di Aida kakak-kakaknya seperti kurang berminat , tetapi sikecil ni  bila siap je kerja sekolah dia akan 'talk-talk' dengan kawan-kawannya . .amboi meriah gitu ,suara anak-anak kecil yg comel-comel dikeluarkan dari android . kadang-kadang ayat mereka buat kami yg dewasani gelak sakan . . huhu hebat kan kemudahan anak-anak zaman sekarang ni !

tapi zaman maqnie dulu pun ada wechat  jugak ok.. cuma kami tak guna line or tablet android tetapi  suara kami keluar dari tin susu !! ahha siapa pernah cuba tu ?? helo..helo..hehehe
hello baby . . .opsss ... hehe


tak kurang hebatnya . . .

No comments: