buatlah bersungguh-sungguh

Assalamualaikum
selamat berhari minggu semua rehat-rehat ye harini?  tapi katanya orang utara semenanjung tak cuti pada hari ahad cuti mereka hari jumaat  . . .alhamdulillah bila pun hari cutinya ,yg penting kita kena ada hari yg istemewa iaitu hari untuk beristirehat .

tapi hari minggu ni suami maqnie *my mr castelo* kena kerja ..alhamdulillah juga sebab tak de kerja takde gaji maka jika ada lebih kerja ,ianya bermakna lebih la juga gajinya nanti..syukur alhamdulilah . .

semalam maqnie tengok bola JDT vs KELANTAN . . apa yg maqnie nak cakap . .maqnie redha je atas tiap keputusan sebab memang tu yg pemain JDT tunjukan pada penyokong mereka ! nak komen banyak-banyak pun tak boleh sebab bukan maqnie yg main . .

tapi apa yg maqnie nak katakan sekarang ni buatlah kerja setimpal dengan gaji yg dibayar kepada anda duhai pemain ,kerna bukan maqnie seorang ,malahan berpuluh ribu hati yg mengharapkan kejayaan JDT malam tadi sesungguhnya  ramai yg agak kecewa dengan anda sekarang ni . dan jangan biarkan itu berterusan kerana gaji anda itu akan melibatkan hati dan harapan kami ni jugak ! carilah keberkatan didalam hasil titik peluh anda itu  . .

good luck JDT !!


You

Comments

Popular posts from this blog

Kisah barang kemas

Cara geledah blog maq

Kau lah bidadari ,kau lah srikandi