maq ada target ?


assalammualaikum ...

tahun 2013 dah hampir ketirai penutupnya kan, kurang lebih pun lagi sebulan kita akan ketahun baru ! rasanya ada kah semangat baru untuk maqnie untuk tahun baru ni ? rasanya macam nak tanam semangat baru ( azam baru ) tapi entah berjaya ke tidak ,waallah hualam hehehe . .benda ni dah selalu berlaku dah ni  *pening nak fikirkan ...

dulu pun ada azam yg sama bajet nak susut kan badan , tapi bila naik atas penimbang bukannya kurang tapi makin tambah kilogramnya heehee *kecewa habis ....

tapi maqnie ni senang je kalau nak nampak kurus ! ahha nak tau caranya  ..meh maq ajar ...

pertama kalau bergambar berdua atau lebih jangan depan-depan berdirinya baik anda berdiri dibelakang sikit  macam gambar maqnie yg ini  . . .

padahal badannya yg gedabak tu camni ...

ohhhhhh *pengsan hampir koma * haha

kena tipu  la ni ??? ahha... ni bukan tipu la, tapi ni style tau  dan kalau  nak tau, maqnie memang akan bergambar di belakang orang lain  bila posing ,bukan apa ,nanti orang yg duduk kat belakang maq tak masuk pulak dalam gambar tu bila kena tutup dengan badan maq yg ...yg... yg entahlah macam apa ni

( maq mula sedar diri ni tau ) hahaha

dan semestinya azam tahun baru ini  ialah bagi susut  lemak  ni sikit lagi , mohon Allah makbulkan niat murni maqnie la ye...amin ......lain-lain azam ialah nak tambah  kukuh kan lagi ekonomi , nak tambah kukuh lagi  iman, nak tambah kukuh semangat  jadi blogger tua  !! huhuhu ..

mohon la terlaksana .... Amin yg Robbal A'alamin....

Comments

ezyra daniel said…
semoga apa yg dihajat akan tercapai amin..
maqnie nurseri said…
ezyra..thanks ye dear ..amin...