5.2.14

tua atau muda

As salammualaikum , hai semua !

kejap je kan dah masuk bulan 2 untuk tahun 2014 ni ,pejam celik ,pejam celik tamat sebulan ish3x . dah tu pejam celik lagi dah akhir tahun .amboi , bila dah hujung tahun rasa sangat usia dah tambah lagi setahun ...kesianlah hai  , tapi perangai  masih macam budak-budak ..erm3x ...  hehehe

anda mengaku yang anda dah tua ? 20? 30? 40? atau lebih ?!

ramai orang segan nak cakap pasal usia mereka , mereka lebih senang sorokkannya dari diketahui orang lain . tapi kenapa ye ? macam maqnie pulak, maq lebih suka orang tahu umur maqnie sendiri so nanti mereka tahu nak panggil panggilan apa untuk maq , nak panggil kakak ke ...makcik ke ... awak ke ... atau sayang ke....

aik?!! gurau jek ..sayang tu panggilan MMC untuk maqnie ,orang lain tak dan nak menyebutnya lagi untuk maq.  nak try ? test la panggil ,kalau  tak di perhambatnya korang ...jangan panggil ni maqnie la ye hehehe

kenapa hari berlalu pantas ? kata setengah orang ginilah dunia dah habis zaman, dunia dah tua ... tapi pada maq lah kan , kalau dunia dah tua lagi la perlahan pergerakkannya bukan sepantas ini ! ni gerak laju ni gerakkan orang muda !

ye dunia dah tua .! manusianya makin tua , yang muda akan tua ,yang tua akan jadi muda ..eh ! salah ..yang tua terus berusaha untuk dunia barunya yang kekal nanti ...

7.7 2014 ni genaplah maqnie 45 tahun .... ooooh muda lagiiii..... hehehe




No comments: