mesyuarat tingkap

Assalammualaikum ...
Lokasi : tepi rumah maq
Tetamu : cik peah oiii
Tarikh : harini ..


17hari lagi puasa cik peah oiii...

Aah cik anni ...kejap je kan ...Baju raya tahun lepas baru berapa kali je pakai , dah nak buat baju raya baru  ..

Aah ... Berapa helai awak tempah baju raya tahun lepas cik peah oii...

Err...saya tukar baju untuk seminggu je cik anni oii... Tahun ni buat lagi untuk seminggu jugak rasanya .....maklom suami kita kan suka jenjalan pegi beraya ....

Emmmm... Patut la awak tak rasa puas pakai baju raya tahun lepas ekk ......

Aah cik anni oiii ....



#maqnie ~ @#$%&*+ ...bayangkan kalau dia dah raya style macam tu selama 30 tahun ! Uishhh....

Comments

Popular posts from this blog

Kisah barang kemas

Cara geledah blog maq

Kau lah bidadari ,kau lah srikandi