3.7.14

Cik Putih

Assalammualaikum  ...

Maq tak sangka diam tak diam dah setahun cik Putih ( bukan nama sebenar ) berada dalam jagaan maq rupanya.

Dia dihantar ke rumah maq sewaktu berusia 6 bulan dan sekarang sudah pun berusia 1tahun setengah dan baru saja mendapatan suntikan setahun setengah dan dia demam ..hurmm.

Tapi macam sekejap je kan .siang malam..malam siang ...besar dah dia !

Dalam usia satu setengah tahun , dia ada aktivitinya sendiri . seperti menyanyi , menyikat rambut dan nak buat semuanya sendirian tanpa bantuan orang lain !

Kawasan permainannya pulak  dicelah kerusi jati maq tu .

aduh .... Kalau terhantuk kepala bukan ke sakit nanti .


Cerdik dia ni ..sebab tu anak - anak dara maq semua sayang sangat kat dia . sehingga melepak di bilik pun dibawa Cik Putih sama .


No comments: