jaga mata

Assalammualaikum ..

Maq ! Banyak entri masuk harini ! A'ah nilah kalau bulan puasa , sambil menanti anak-anak asuhan balik dari sekolah tadika mereka . biarkan lah maq membebel diblog ni .

Ambil sikit pengalaman dan jadikan entri !
Senang kan? Tak perlu nak mengumpat orang sebelah atau memerhati gelagat jiran -jiran yang semakin meriah mengemas rumah sempena hari raya nanti !

Mata ni ..kalau dah memandang , ada saja komennya nanti ..nakal jugak kan mata hehehe ..

*kata Mata : kami ambil berat lah maq , bukan nak mengumpat ....hurmm ...selalu nya macam tulah ( bukan mengata cik peah oii ..cuma bercerita je nie...shh....cakap sini ..abis sini yekk )


Comments

Popular posts from this blog

Kisah barang kemas

Cara geledah blog maq

Kau lah bidadari ,kau lah srikandi