NGM8 !

Assalammualaikum ...

Selepas hampir seminggu maq minum susu kambing Nutri Goat miracel 8 tu . rasanya baru kali ni maq dapat kongsikan kesannya .bukan baru berkesan ye tapi maq yang tak sempat nak kongsikannya .

pada hari - hari sebelumnya maq memang kerap mengantuk bila tiba pukul 9 pagi .maklumlah kan seawal 4 pagi maq dah bangun . lagi -lagi bulan puasa  . tetapi setelah minum NGM8 ni ,maq memang aktif ! jangan kata pukul 9 pagi , pukul 2 petang pun maq masih aktif walaupun seawal 4 pagi maq dah berjaga .
hebat tak ?

sekarang ni maq minum hanya sekadar 250ml sehari semalam  ( sepaket jek ) dan alhamdulillah rasa malas tu sudah pergi jauh . maq makin aktif ! syukur alhamdulillah ....

maq nak rekemen kan kat anda semua susu ni  . dengan izinNya kita sama-sama manafati kelebihan minuman buatan orang  muslim ini . tak rugi rasanya berkongsi benda baik ..maksud maq kongsi pengalaman je bukan kongsi minum susu ye .. kalau nak minum beli la sendiri hehehe ...harga mampu dimiliki !



Comments