romantik

Assalammualaikum .
bila kita kenangkan selepas berkahwin perlukah romantik bagai ?  biasanya para isteri terlalu lah sangat mahu episod romantik itu berjalan seperti dulu-dulu . dia selalu bayangkan saat indah masa bercinta cintan . berasmara dana dan dia sangatlah berkehendak saat itu kekal . tapi bukan semua dapat mengalami detik-detik itu kan . mungkin seperti gambar dibawah ni ....


haaa ! masalahnya masa bercinta pun dia tak romantik !!
macamane ????


gambar  ni maq kongsi dari adik sepupu maq ! dan ayat tu dia yang kata .ye kalau masa bercinta pun tak romantik macam mana nak dikenang-kenangkan ?? hehehe sabar je laaaa....

Comments