16.7.14

selfie...selfree...

Assalammualaikum ...

sementara tunggu cik Putih  ( bukan nama sebenar ) sampai kerumah , maq sempat lagi nak membebel diblog ini hehe.. semalam kan ..masa anak-anak asuhan lain tidur ,maq dengan cik putih tak tidur pun ,kami sempat lagi berselfie . tapi kali ni kami bukan selfie muka kami yang comei-comei ni  ( perasan kan maq ) ..tapi kami selfie jari jemari kami ,telapak tangan ,kaki ,kuku ...

haaa ... cik peah oiii....awak ade ????  hehehee



yang pelik tu ....
,cik putih leka dok menadah je apa yg maq buat
kat dia hehehe


sebenarnya ...inilah cara belaian kasih sayang pada kanak-kanak seperti cik putih , mereka akan merasa selamat disamping kita pada waktu itu . dan dengan cara urutan dan belaian begini rasa kasih sayang dapat juga di tunjukkn kepada mereka . kalau anda nak tahu cik putih ni kalau maq marah dia ...sambil nangis dia akan pelok badan maq .... haaa..begitu lah dia nilaikan marah maq pada dia ...kalau dah kena pelok ..mestilah maq tak jadi marahkan .. ish bijak..bijak ....alaaa maq marah-marah sayang je tu ...shhhhh..... *nanti mama dia tahu pulak kang ....  kihkihkih

No comments: