spekulasi






haishhh .....manusia ni memang  sukar di mengertikan oleh sesiapa pun ,walaupun oleh manusia itu sendiri . kenapa maq cakap macam tu ? 

sebabnya  ....maq tak pandang orang lain , maq pandang diri maq sendiri . contohnya minggu lepas yang  baru je berlalu ,maq ada cerita pasal harga kueh di Azhar food tu harga nya yang wow !nak tau baca dalam entri '' maq nangis ''. dan pastinya  walaupun bukan semalaya buka blog maq ini ,namun paling tidak 50-60 orang tahu dah cerita tu .

tapi bila maq pergi lagi tadi ( 20.7.2014 ) nampaknya sudah ada balang kueh ( biskut-biskut ) yang berharga  rm 11 ~ rm 14  sebalang !! wow ganda dua ni !! dan  biskut-biskutnya masih baru dan menarik !! 

naaah !!! kan dah maq buat silap !! 

hurmmm  nak cakap tak tau-tau tanya dulu ekk? ke..lepas maq '' complain '' harga nya menurun ?  yang jelas memang banyak biskut-biskut berharga bawah rm 15 !! maq pun tak lepaskan lah peluang belilah  beberapa balang  ...sebab tujuan maq kesitu hanya untuk beli kerepek-kerepek je ...

haa .... kan dah ....aayokk


rm 11.00 kan ??

apa yang maq dapat disini ,usahlah kita terus je menghukum satu-satu situasi dengan andaian kita je ,sama macam kita buat spekulasi untuk sesuatu keadaan tu ...aduh..malu la maq camni ...nak jumpa tokeh dia maq takde masa  akhirnya maq pun menabung lah kesitu dengan beli sebanyak hampir rm 300 hanya untuk kerepek-kerepek hehehe ( untuk 2kali pergi tau )

lepasni maq insaf dah ,tak mau dah buat spekulasi tentang semua hal  ! takut silap lagi  ....astagfirullah halazimmm ...spekulasi ni serupa gak menfitnah gayanya ..eee seramnya maq....



#maqnie ~ cik peah tu dah beli kueh ke belum gaknya  ...mana lah tau kot-kot dia pecaya cakap maqnie haritu ....hurmmm

Comments

Popular posts from this blog

Kisah barang kemas

Cara geledah blog maq

Kau lah bidadari ,kau lah srikandi