tolong dengan upah

Assalammualaikum ..

Anak perempuan memang mainnya didapur kan . tu masa zaman kanak-kanaknya la ye .bila dah masuk zaman remaja mereka cenderung memerap dalam bilik .seharian pun sanggup !

Bila cerita tentang anak perempuan didapur ..antara anak asuhan maq yang rajin bersama maq didapur ialah Cik Putih



Gelagatnya memang lucu . dia akan menyanyi .. Sambil lap kabinet ..kemas pinggan mangkok dan buang sampah sambil buat sepah ... Eah macam-macam lagi kerja yang dilakukannya .

Dan bila dah letih..dia akan minta air untuk di cicah bersama roti bekalan dari mamanya .




Kalau anda nak tau..
Roti tu terpaksalah maq tukar dengan roti yang lain sebab nampak tak gambar bawah...ia dah berperisa kaki Cik Putih ..

Comments

Popular posts from this blog

Kisah barang kemas

Cara geledah blog maq

Kau lah bidadari ,kau lah srikandi