musim raya bertongkat

Assalammualaikum

seminggu cuti pun sudah berakhir . ahad ni anak-anak sudah pun bersekolah seperti biasa . dan maq pun sejak semalam lagi ( khamis ) sudah pun buka pintu untuk anak-anak asuhan .  rezki tu , makanya tak perlulah maq bersungut ... kenapa lah cepat sangat ibu mereka ni habis cuti .  untung lah  suami maq paham dan beliau  pun hanya habiskan cuti - cutinya di rumah sahaja .

how about hari raya ? yessss ....*speaking london ek*

pada maq hari raya ni ramai yang lenguh-lenguh lengan dan jari mereka ! maklumlah raya katakan ,kena buat kerja dapur ,kemas rumah , masak-masak ,cuci pinggan mangkok ...tapi itu mesti lenguh untuk otai-otai macam maq ini saja lah kan  .tapi bagaimana dengan lenguh-lenguh untuk jari dan tangan orang muda pulak ?

ahha ..mereka merasa lenguh disebabkan terpaksa berselfie tiap kali pergi beraya  . hari pertama ,kedua ,ketiga dan seterusnya  . tu sebab mereka terpaksa ber"tongkat" ! bertongkat ?? apa tu ?

bermonopod la !!
( sekadar gambar hiasan )

Comments

Purnomo said…
hehe.... lucu sekali kak
saat ingin ambil shot nya :)
annies MAN said…
yea ... nampak lucu kan :)

Popular posts from this blog

Kisah barang kemas

Cara geledah blog maq

Kau lah bidadari ,kau lah srikandi