Country Garden

Assalammualaikum

masih cerita 16 september 2014

selepas puas melepas rindu dengan ibu dan ayah maqnie di kedai mereka . maqnie dibawa  adik lelaki dan isterinya ke satu kawasan riadah di bandaraya Johor Bahru  . kawasan yang berhampiran dengan Danga Bay . dan sedang mendapat tempat dihati pengunjung di Johor Bahru ketika ini . walaupun disekitarnya masih ada lagi pembikinan bangunan bangunan pencakar langit . namun  ianya masih menjadi tumpuan pelancung !

dimanakah ? ye ....Country Garden Danga Bay JB.

buat masa ni masuk adalah percuma ! peminat selfie dan photographer memang seronok kesini ! bawa anak -anak ,suami -suami dan isteri -isteri ! hehe memain jek ( bawalah keluarga anda ) kawasan parking masih terhad sebab ianya masih dapat proses pembikinan . so kalau datang sini lebih baik padatkan dulu satu kereta kemudian baru bawa kereta lagi satu haa . ahh ! cakap banyak tak guna lah ! jom tengok !
















~sebenarnya ada banyak lagi permandangan yang menarik disini . memang sengaja maq tak mau tunjuk kan kat anda semua kerana maq nak anda menilaikannya bila anda kesana nanti . so bagaimana ? teruja ? memang menarik !sementara ianya masih lagi percuma !

Comments