Kami muka copypaste ?

Assalammualikum

bila kami berdua ,pasti sanak saudara akan cakap muka kami muka copy paste ! maq senior dan dia  pula junior ! hehe siapakah gerangan orangnya ? nah !!



nak cakap macamana lagi la kan ,dah maqnie ni ibu dia dan dia tu anak maq hehehe . apa pun alhamdulillah sebab semua ni ketentuan Allah . kalau anda nak tau ,ada banyak lagi persamaan kami berdua , antaranya :

kami makan tak cerewet
badan kami mampat
kami suka buat cerita yg tak masuk akal
kami suka gelak
kami suka senyum
kami pandai masak ( ehem )
kami tak suka serabutkan kepala
kami suka rilex dan santai
paling ketara sekarang  ** kami suka selfie hehehe



nak kenal  dia lebih lanjut ?  jom masuk link ini

Comments

Popular posts from this blog

Kisah barang kemas

Cara geledah blog maq

Kau lah bidadari ,kau lah srikandi