Nuffnang punya hal

Assalammualaikum

lepas timbang blog , maq kira pulak duit dalam tabung nuffnang  yg baru je maq buka akaun . kalau tak silap  tak sampai pun setahun . tapi dalam setahun banyak jugak yg dah maq  promote iklan nuffnang kat pembaca rasanya . sama ada dibuka atau tidak iklan tu ,maq tak la pasti sebabnya kalau guna handset iklan memang tak nampak kan ? dan alangkah tekejutnya !


haa ? baru segini ?kedekutnya dia ? hahaha ' macam nak pengsan' ...hurm maq tau ini silapnya maq , maq tak  selalu pun blogwalking tu sebab ,tetamu jarang dapat datang dan dapat klik iklan tu . kalau tenguk pada preview satu  post baru dalam 20 orang , tulah malas lagi ! hah ! padan dengan muka sendiri . apa pun syukurlah untuk nilai rm 3.90 tu :) alhamdulillah .

Comments

ezyra daniel said…
sama lah kita....jarang blogwalking so nuff pon takde la byk sgt...traffic pon sikit je..
annies MAN said…
ezyra ...sabar ye :)

Popular posts from this blog

Kisah barang kemas

Cara geledah blog maq

Kau lah bidadari ,kau lah srikandi