Hebatnya pendidikan Hebat lagi hasilnya





Assalammualaikum

Nampaknya ini entry kedua maq mengenai negara jiran kita , Singapura . Kalau anda nak tau , dalam gambar tu yg bangunan mencakar langit tulah Singapura .

Maq pergi Singapura ke ? Taklah , gambar ni maq ambil ketika kami sekeluarga berpeluang ke Tanjung Puteri , Johor Bahru ,minggu lepas .

Tengok ! Dekat dah sangat kan , kalau berenang mungkin tak sampai setengah jam sampai dah tu , tu pun kalau takde jerung ! Hehe selat Tebrau mana ada jerung , kat daratan ni banyak lah huhu gurauuuu

Pernah maq terfikir , bagaimana negara jiran sehampir itu , tiada kes penyeludupan berlaku ???

Yup ! Inilah kuasa kehebatan ayat yg berbunyi  " jauhi rasuah " . 

Comments