23.3.15

Tanjung Puteri

Assalammualaikum

erk .. Pasal negara jiran lagi ke maq??
Haha ye kot ? tapi kali ni bukan pasal rasuah tapi maq nak kongsi kenangan sepintas lalu semasa maq ke Tanjung Puteri minggu lepas tu . Eh ! Tanjung Puteri kan sebelah Singapura kan ? Hehehe udah udah le tu nak oiii ...




Nah ..tengoklah  maq dah pandai jimatkan ruang entry untuk fit kan gambar jadi satu ! Hehehehe serik dah letak gambar banyak banyak lepas tu lesap .Hurmm .. nak salahkan siapa kalau tak kelalaian diri sendiri.

Jap , nampak tak pokok-pokok yg kehijauan di belakang maq bergambar 4 orang kat  tu??? Pokok tu ialah deretan utk pokok yg ada dalam gambar bawah nilah ! Ahhaa


So ... memang ketika tu maq nak cakap yg maq dah nak sampai dah ke Singapura tu . Dan teringin sangat sangat nak pergi sana , nak pergi rumah makcik, sepupu *keluarga sebelah ayah dan ibu*

Dan , bila maq masukkan gambar ini di instagram, sepupu maq dari Singapura ada beri komen ,dan ini ayat balas utk komen dia tu


  "Adik tunggu eah , insya allah , ada rezki kak long akan sampai juga rumah adik tu " .. #sedihnyaaaa

Sebenarnya tak jauh pun tapi semuanya masih terhalang oleh hukum duniawi. .. #tambahtambahsedihlagiiiii

Maq nak cari tisu lah....haha touching sey , jom  maq belanja antara gambar yg maq sempat petik haritu .







No comments: