Maq berselfie dengan bodyguard

Assalammualaikum

Hari ahad . Kali ini , selepas puas mengemas rumahku syurgaku , maq dan suami pergilah jalan jalan  ambil angin. Bukan makan angin ye sebab kami keluar tak sampai pun 2 jam , sekadar cuci mata diluar rumah .  Ronda ronda pun dah cukup . Tapi kalini ,kami bukan berdua tapi keluar  bersama seorang ' bodyguard ' !

Nak tengok siapa gerangan bodyguard maq dan suami???

Kami sempat lagi berselfie dalam perjalanan tu . Haish ..buruk noh orang tua berselfie kan??? Tapi benda dah jadi . apa nak cakap lagi hehhee

















               . . . . . . . Qasdina ikut je apa maq buat . . . . . . .


Tapikan ...
jenuh kami tersenyum tersengih tapi orang baju grey tu langsung tak nak join pun , hurmm

Dan sebenarnya tak boleh buat selalu camni ,maq takut orang meluat, ada yang nanti hilang pulak selera nak makan tengok maq mengedik berselfie haha tak padan !! kalau Qasdina a.k.a bodyguard tu takpalah sebab dia comel , maq??? Ishhh waallahualam  ... hehhee

Aip ,  jangan cakap dalam hati tau .. gurau gurau je ye :)

Comments