7.6.15

Maq sudah layak risau



Assalammualaikum

Maq agak bimbang bila anak maq yang umur 13 tahun dah mula tunjuk perubahan usia dia tu .

Kalau masa sekolah rendah , suruh pakai bedak dimuka memang payah . Apa lagi bersolek ,memanglah taknak . Tapi sejak kebelakangan ni , dia dah mula tahu nak pose gambar wajah dia bersolek . Kemudian upload kat timeline facebook dan tak lupa ,tags maq dan kakak kakak nya jugak . Hurm jiwa remajakah ini? Melaram , selfie , bersolek . Habis dia kerjakan alat solek si kakak yang umur 21 dan 20 tahun tu . Tapi kalau  ikut pengalaman maq sebelum ni . Ketika kakak kakak dia diusia 13 tahun , apa pun mereka  tak tahu ...

Pengaruh  laman sosial kah ini ?  Atau sebab  terlalu manja ?  Allah huakbar ...risaunya ...hurm









Aduh ..*pepening* pulak kepala ni .

No comments: