3.9.15

Aida teruja dengan senyumanya



Assalamualaikum ..

 Pada hari sabtu lalu , ketika maQ sedang leka didepan tv . Tiba tiba kedengaran suara Aida , anak perempuan bungsu maQ menjerit .

Yey !! Ayah !! Firstime ni !! Huhu nice pic lah !!

MaQ yang tak tahu apa apa menoleh  ke arah aida .

Kenapa ni? terpekik macam orang tak siuman .

Seronok lah  mak ! Firstime ambil gambar ayah tersenyum ni !!

Laa .. Aida ni .. bikin suspen je .

Tapi bila maQ tengok gambar di skrin smart phone dia , ha ah lah  suami maQ tersenyum sedangkan selama ni ,  beliau tak pernah nak tersenyum . Biarpun ketika  menonton rancangan Maharaja lawak !

Lihat ! Bukan saja kasih sayang , malahan senyuman pun perlu diberi kepada anak anak dan juga isteri malahan orang keliling jugak. Jadi tidaklah mereka rasa pelik bila perkara biasa biasa pada orang lain , jadi perkara luar biasa padanya .


Senyumanmu penawar segala dukaku ..  terjiwang pulak

No comments: