Jasamu akan dikenang



Assalamualaikum ..

Harini , setelah beberapa tahun dia berkhidmat dalam keluarga maQ dengan rasminya , setelah  diistiharkan oleh  seorang pakar komputer , akhirnya notebook milik keluarga maQ sudah diistiharkan expired ! Hurm sedih ..





Produk pertama dari syarikat Asus yang di taja khas  oleh sebuah syarikat audit  kepada anak maQ yang ketika tu merupakan seorang pelajar bidang I.C.T. yang mana sangat sangat  memerlukan notebook sebagai bahan utama dalam bidang pelajarannya. Kalau tak silap hampir 5 tahun notebook ini digunakan.  Ketika beliau berusia 16 tahun dan kini  beliau sudah pun 20 tahun . Alhamdulillah .

Notebook ini bukan saja berjasa  untuk pelajaran malahan bermulanya ahli keluarga maQ menjadi blogger ,kesemuanya bermula dengan notebook ini. Alhamdulillah , banyak sudah jasanya kepada kami sekeluarga . Mohon Allah murahkan lagi rezeki penderma notebook ini . Aminn..

Selepas ini ,maQ terpaksa menggunakan tablet untuk menaip entri memandangkan maQ masih belum ada rezeki nak beli notebook yang baru. Tapi rasanya memang perlu ,sebab anak maQ masih ada 2 orang yang masih belajar dan amat memerlukan bahan dari google menggunakan notebook ini. Handphone / tablet boleh guna jugak tapi untuk print maklumat  didapati tidak berkesan dengan print yang sedia ada dirumah maQ ini.





Tab Samsung atas nilah teman setia maQ untuk membebel buat masa ni . Insya allah pasti ada jalan penyelesainnya .  Rezeki untuk anak anak itu memang ada , cuma datangnya antara cepat atau lambat je kan .



Comments