Perkongsian




Assalammualaikum ..

Berkongsi ilmu yg kita jumpa itu lebih berbaloi dari kita asik nak berkongsi cerita pasal orang lain yg kita nampak .  Macam resepi kat atas tu . Tuannya berkongsi digroup . Mungkin ada ahli yang masak kuih ikut resepi beliau beri dan buat pula jualan sampingan . Dan dalam masa yang sama dah dapat bantu orang kedua tu tambah rezeki bantu keluarganya . Bantu suaminya , mak bapaknya dengan hasil jualan tu .  Tidakkah pahala tuan punya resepi itu berpanjangan ?

Kalau lokek tak kemana la idea tu nanti .  Jangan kata nak bantu kawan kawan, pahala pun lari menjauh .. semua macam sia sia je gitu ..kan ? Yok ke dapur ..

Terima kasih tuan punya resepi puding ..

Comments

Popular posts from this blog

Kisah barang kemas

Cara geledah blog maq

Kau lah bidadari ,kau lah srikandi