Teh untuk cuci usus perut



Assalamualaikum

Bila dah sebulan lebih duduk rumah tanpa menjadi baby sitter , kini maq dah tergolong menjadi suri rumah tanpa matawang yang dihormati. Hehe sabo maq , rezeki tu milik Allah , setiap hamba Allah pasti akan perolehinya . Antara cepat dengan lambat je.

Okey muktamad !  Maq rehat sahaja untuk satu jangka masa yang dirasa sesuai untuk aktif semula . Tapi bila ? Allah je yang maha mengetahui ..

Bila 24 jam masa maq di isi dengan hanya buat kerja kerja rumah , pastinya mulut pun mengunyah 24 jam jugak . Almaklum aktif lebih banyak didapur.  Sebulan apa jadi ? Allah huakbar ..pipi bukan lagi pau , dah macam kek marble pulak dah ni . Pakai tudung je mesti pelik tang pipi . Kenapa pipi tak muat tudung ? Tak boleh disorok sorok lagi ?  Bila pipi dah tak boleh disorok , maq dah dapat hint , berat badan dah bertambah la tu . Masyaallah ..apa maq buat ?

1 - kurangkan makanan manis
2 - kurangkan makan nasi
3 - kurangkan tidur siang

Berkesan ke ? Hahaha hampeh !!  Langsung tak berkesan πŸ˜‚πŸ˜‚

Okey percubaan terakhir ,maq cuba produk berasaskan teh. Baru minum 2 kali , hasilnya kita tunggu seminggu ya . maq buat apa ? Maq ambil ini ha..

Taddaa..




Teh ini ialah teh  yang boleh membuang bahan berlebihan dalam usus perut . Bahan yang tak diperlukan la ya ,bukan bahan yang kita nak guna untuk proses pencernaan tu .

Setakat ni , lepas 7-8  jam maq minum , proses  pembuangan memang puas hati . Tidak ada kesan sampingan langsung . Perut pun ringan semacam je . Okay , keputusan tunggu minggu hadapan , jangan cakap banyak !

Komen maq ?

Teh ni tak lah berbau sangat

Minum sekali setiap pagi sahaja

Mengandungi kefin jadinya jangan minum pada waktu malam

Boleh didapati di Watson diseluruh negara

Boleh kurangkan selera makan maq , selera orang lain tak tahu lah πŸ˜†

Okey , rasanya cukup lah memuji produk ni . Nanti tak berhasil orang marah maq pulak hahha . Selamat mencuba !

Nota teh : kalau nak jalan jalan keluar rumah, jangan ambil minuman teh ini , nanti menjajo nak cari toilet  ( ayat orang Johor )

Comments

Popular posts from this blog

Kisah barang kemas

Cara geledah blog maq

Kau lah bidadari ,kau lah srikandi