Shell out "in the house "


Assalamualaikum..

Shell out jom ! Itu kata anak anak beberapa hari lepas. Bila sebut shell out , otak maq dah terbayang , nak makan ketam yang seekor seekor dengan sepit yang ternganga nganga tu ?  nak bukak kulit kupang yang kadang kadang ketat tu ? nak makan depan orang ramai dalam kedai makan tu? gigit seketul jagung rebus , sambil kunyah kunyah ? Tangan kiri kanan berkecah buat kerja mengupas ?

Allah hu akhbar , tak senonohnya  nanti rupa maq masa tu kan ? haha maq bajet retis ๐Ÿ™ˆ

Nak batalkan permintaan anak anak ? Pandang muka mereka  , sayu pulak lahai. Inilah naluri seorang ibu. Bila anak anak cakap nak makan tapi maq tak sediakan , nanti hati terkilan. Teringat ingat je setiap masa .




Kita Shell out delivery jom ! Kata si Along. Ahha , idea yang menarik. Makan kat rumah? Nak gaya apa pun , pergi lantak la kan. Anak tengok aksi emak , ayah tengok gaya anak anak , emaknya pulak makan tak pandang kiri kanan. Siapa lagi nampak ? Nah , sungguh selesa sekali makan dirumah !



Shell out delivery dari SeaFood Lambak .
Whats app number  : 013 7359597 @ 013 7359598
Facebook : D'yan kitchen
Lain lain boleh cari di facebook nya. Orang Batu Pahat dah boleh cuba ni. Harga memang berpatutan. Kalau tak silap , ni kali kedua keluarga maq buat pesanan dari pengusaha yang sama.




Akhirnya tercapai hajat anak anak nak ber shell out . Masakan yang pedas dan manis , serta bahan masakan yang segar , rugi kalau anda  tak cuba. Katanya dikawasan Parit King , Batu Pahat ( Parit Raja ) .  Okey call now ! Menu ada Udang , ketam ,kupang ,lala, sayur campur dan nasi putih yang pasti buat anda nak lagi dan lagi, huhu.

Nota shell in : siapa lagi nak tolong bangsa melayu kalau bukan orang melayu itu sendiri. Kita buka pintu rezeki orang , Allah perluaskan lagi pintu rezeki kita. Inshaa Allah ,aamiin...


Comments

Popular posts from this blog

Kad kena telan mesin Atm

Susu sejat ganti santan kelapa

Bapa tiri dan anak perempuan tiri