Alfalfa minuman tambahan


Assalamualaikum...

Alhamdulillah wasyukurillah. Anda nampak minuman dalam botol dibawah ni? Itulah salah satu minuman tambahan maq.


Macam pelik je kalau cakap minuman tambahan. Selalunya orang hanya cakap makanan tambahankan ? Hehhee takpa janji ada perkataan tambahan. Dan ianya tidak membawa maksud nasi tambah atau kelas tambahan tau !

Apa keistimewaan air alfalfa ini? Ia mengandungi banyak khasiat meneral dan vitamin. Sehinggakan ianya dipanggil ibu segala makanan.

Apa rasa airnya ? Sedap ! Rasa daun .



Kenapa maq minum air tambahan ini ? Kata orang mencegah lebih baik dari mengubati ,jadinya maq ambillah air ini hanya sebagai 'bahan pencegahan' .



Mana nak dapat? Setakat ini di Batu Pahat ni maq baru jumpa 2 lokasi yang ada jual .

- di pasaraya Cawboy , Jln Kluang
- di Azhar food ,Rengit.

Mungkin ada ditempat lain tapi maq belum pergi tempat tu. Hehhee

Harga ? Murah je . Sama dengan harga air soya sejuk kat pasar malam pesta tu. Tak sampai pun rm 3.00 untuk sebotol.

Cara minum ? Sama je macam minum air botol biasa je . Buka tutup ,baca bismillah , tuang dalam mulut pelahan lahan.


Syarikat yang membekal.


Nota  : satu je pesanan maq ,Janganlah ambil minuman ini keterlaluan. Kerana setiap yang berlebihan itu pasti memudaratkan ! Ingat tu . Maq minum seminggu sebotol atau dua botol je.




Comments

Popular posts from this blog

Kisah barang kemas

Cara geledah blog maq

Kau lah bidadari ,kau lah srikandi